Skontaktuj się ! (48) 733 234 122

Sklep to pomieszczenie handlowe, które powinno nas skłaniać do zakupów. Wiadomo, że nie wybierzemy się do żadnego lokalu jeśli nie mają oni ciekawych produktów i dobrych cen. Jednak czasem po wyjściu do sklepu mamy ochotę jak najszybciej stamtąd wyjść.

Architekt wnętrz i projekty usługowe

architekt wnętrzNa pewno nie kupimy wtedy niczego więcej ponadto to co musimy. Nie o to chodzi w handlu. Właściciele sklepów starają się nas jak najdłużej zatrzymać w lokalu, żebyśmy zobaczyli cały asortyment, wszystkie promocje i ciekawe oferty. Jak można to osiągnąć? Na takich sprawach zna się dobry architekt wnętrz z Lublina. On tak zaprojektuje wnętrze sklepowe, że klienci będą z chęcią tam wracali i dokonywać będą dużych zakupów. Zacznijmy od podstawowej zasady, czyli od umieszczania wielu produktów na samym przedzie, najlepiej nie najważniejszych w sklepie. W lokalu meblowym będą to dodatki czy naczynia, w sklepie odzieżowym rzeczy przecenione (latem zimowe a zimą letnie). Mimo iż przychodzimy do pierwszego sklepu po meble to może się skusimy na nową lampę czy dywanik, a chcąc kupić krótkie spodenki zachęci nas promocja na puchowe kurtki. Również na takie małe produkty można natknąć się koło kasy.

architekt wnętrzTam są zawsze tanie batoniki i gumy do życia, bony podarunkowe, produkty promocyjne. Stojąc w kolejce na pewno zwrócimy na nie uwagę i niektórzy sięgną po takie rzeczy, mimo iż nie po nie tutaj przyszli. Kolejną zasadą aranżacji wnętrz jest estetyczna prezentacja produktów. Ważna jest czystość i schludność lokalu, jak również ciekawe aranżacje. Najlepiej sprawdzają się standardowe białe regały, ponieważ wszystko na nich dobrze wygląda, a szafka nie może odciągać wzroku od produktów. Biel jest uniwersalna i pasuje do każdego sklepu, od spożywczego po odzieżowy. Produkty w sklepie powinny być umieszczone kategoriami. Bluzki koło bluzek, sery koło serów, a dywany koło dywanów. Dzięki temu klient od razu może zapoznać się z całą ofertą produktów, które go interesują i porównać ceny. Warto jest także umieszczać koło rzeczy przedmioty z nimi łączone, na przykład sztućce przy garnkach, paski przy spodniach, czy narzuty koło kanapy. Wtedy kupuje się rzeczy ,,przy okazji”. Nowym pomysłem architektów wnętrz w połączeniu z budowlańcami jest stawianie sklepów które trzeba obejść w całości, żeby dojść do kasy.

Nie można pójść i kupić tylko jednej rzeczy. Zanim się do niej dojdzie i zapłaci za nią to mija się tysiące innych, zachęcających wystaw, obok których nie można przejść obojętnie. Wtedy sprzedaż dodatkowo pójdzie w górę, a sklep będzie zadowolony.