Skontaktuj się ! (48) 733 234 122

Każdy z nas chyba wie, czym zajmuje się osoba w postaci tajemniczego klienta. Chodzi ona po sklepach i zachowuje się prawie jak zwyczajny klient, nie można go rozróżnić z wyglądu.

Szczecińskie plisy i dobra obsługa klienta

plisyJednakże zachowuje się troszkę inaczej niż normalny klient, jest bardzo dociekliwi i pyta o wiele rzeczy, które znają tylko wykwalifikowani pracownicy. Taki klient przyszedł dziś do sklepu w którym pracuję, sklep ten znajduje się w Szczecinie. Sprzedajemy tam różne osłony okien jak na przykład rolety. Będąc doradcą handlowym podszedłem do niego niczego się nie spodziewając. Zadawał bardzo dużo dziwnych pytań o plisy-szczecin i rolety. Starałem mu się powiedzieć wszystko co wiedziałem na dany temat. Gdy skończył mnie pytać, nic nie kupił. Podziękował grzecznie za udzielone informacje, po czym jeszcze chwile pokrzątał się po sklepie i wyszedł. Reszta dnia minęła spokojnie, poza paroma klientami kupującymi rożne rodzaje pilsów i rolet nikt ciekawy nas nie odwiedził. Nazajutrz szef zawołał mnie do siebie, zaskoczony faktem wezwania przez dyrektora poszedłem do jego gabinetu. Wszedłem do środka, po jego minie ciężko mi było stwierdzić, czy chcę mnie za coś zbesztać, czy wręcz przeciwnie, pochwalić. Usiadłem naprzeciwko niego, był to człowiek który budził duży respekt wśród całego personelu. Popatrzył na mnie i odezwał się swoim grubym donośnym głosem, powiedział że bardzo mi gratuluje awansu na kierownika działu. Zamurowało mnie, nie mogąc wykrztusić z siebie żadnego słowa próbowałem dowiedzieć się, jakim sposobem mi się to udało.

Dyrektor mówił, że wczoraj był u nas tajemniczy klient, który jest ogromnym służbistą i twardo trzyma się jasno określonych zasad. Jednak napisał notatkę, że jest bardzo zadowolony z moich porad i usług. Awansowałem, był to najlepszy dzień w moim życiu.